Rabu, 24 Disember 2008

Tahniah Dr(H) Farminah & Dr(H) Anuar


TAHNIAH DR (H) FARMINAH HASSAN
Bulan Julai lalu ahli kita berkunjung ke Jakarta mewakili MATRADE untuk berucap (berceramah) tentang homeopathy di Hotel Marriot, di depan usahawan-usahawan farmasi dan perubatan. Nampaknya orang Jakarta sudah tahu tentang homeopathy di Malaysia dan sekarang mereka sedang menunggu kerjasama daripada kita. Inilah peluang terbaik yang tidak seharusnya dipandang sebelah mata sahaja. TAHNIAH kepada Hajah Farminah, ahli kita yang gigih berjihad untuk homeopathy. Khabarnya, kilang beliau pun sudah mendapat GMP. Tahniah sekali lagi! Kalaulah ahli kita yang berjiwa besar dan berfikiran terbuka seperti ini ramai, alangkah berkembang pesatnya industri homeopathy di Malaysia, dan secara langsung akan meningkatkan martabat homeopathy. Selain itu, beliau juga sedang menyiapkan
Kertas projek homeopathy dengan American International University (AIU) dengan kerjasama Wisma Homeopathy Singapura. Kalaulah ahli-ahli kita bersemangat macam beliau, agaknya hebat PPHBM.

TAHNIAH DR (H) ANUAR HASSAN
Kalau ada kesempatan, melawatlah ke klinik Dr(H) Anuar Hassan di Felda Bukit Goh, Kuantan. Di sana ada mesin pencuci darah! Kini beliau sedang berusaha mengadakan nilai tambah (value added) supaya ada satu kelainan dan daya tarikan untuk datang ke klinik beliau. Khabarnya, beliau telah mendapat satu produk kesihatan yang terbaik di dunia! Kalau nak tahu, hubungilah beliau (013-9329769).

Tiada ulasan: